تریبون اقتصاد_سیروس مقدم روایت میکند که محسن تنابنده سوژهای تعریف کرد و همه روی آن توافق کردند، سپس ماجرای شهاب سنگ، کمپر، ماشین پرنده و موقعیتها و اتفاقات اضافه شد. اینها همه هزینه بر و زمانبر بودند و طبیعی است که نمیشد امروز قصه را نوشته و هفته دیگر کلید بزنیم. به گزارش رکنا، به عنوان مثال، فرآیند ساخت اتوبوس را توضیح میدهم؛ از زمانی که آقای تنابنده مشخص کرد که یک اتوبوس در فیلمنامهاش دارد که باید تبدیل به محل زندگی شود، تا زمانی که به اتوبوسی برسیم که بتواند در جاده حرکت کند و همه در آن …