بازی های آنلاین امروز به خصوص در دوران کودکی ، به خصوص در دوران کودکی ، سالهای مهم بین ۶ تا ۱۲ سالگی تبدیل شده است. بازی هایی مانند Roblox ، Minecraft و Fortnite فقط سرگرمی نیستند. به همین دلیل تهیه کودکان برای بازی های اجتماعی آنلاین فقط مربوط به محدود کردن زمان صفحه نمایش نیست این مربوط به ایجاد مقاومت دیجیتال ، مهارت های ارتباطی و تنظیم عاطفی است. در سالهای مهم ، من استدلال می کنم که کودکی میانه یک اتاق انتظار نیست این پایه و اساس سلامت روانی ، هویت و اعتماد به نفس کودک است. و نحوه تعامل …