تریبون اقتصاد_ در روزهای اخیر، بازنشر خبری قدیمی مبنی بر افزایش ۶۰ درصدی قیمت محصولات شوینده، نگرانیهایی در میان مصرفکنندگان ایجاد کرد. به گزارش ایسنا، در این رابطه، حسام بیگدلو، دبیر انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، ضمن رد شایعات اخیر درباره افزایش چشمگیر قیمت محصولات شوینده، اظهار کرد: خبر افزایش ۶۰ درصدی قیمتها مربوط به سال ۱۴۰۰ است و اکنون صرفاً بازنشر یک خبر قدیمی از سوی برخی رسانهها صورت گرفته است. وی ضمن تاکید بر اینکه هنوز هیچ تصمیمی برای افزایش قیمتها اتخاذ نشده، تصریح …