بررسی بازار مسکن شمال تهران نشان میدهد که در مناطق یک تا پنج پایتخت، شاهد قالب جدیدی از آگهیهای ملکی هستیم؛ چراکه برخی از تبلیغات هدفمند بر اساس سبک زندگی و برای گروهی خاص از خریداران منتشر شده و به نظر میرسد که منجر به بخشبندی بازار مسکن شده است. با جستوجو در پلتفرمهای خرید، فروش، رهن و اجاره مسکن، آگهیهایی با عناوین «مذهبی نشین» و واحدهایی «ویژه افراد مذهبی» دیده میشود. در توضیحات این آگهیها آمده که «به درخواست مالک واحد، فقط به خانواده مذهبی اجاره داده میشود » و یا در عنوان آگهیهای …