خبر کوتاه بود و جانکاه: ایران دوباره از مرحله گروهی جام جهانی حذف شد و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند تا حسرت بزرگ تیم ملی و دوستدارانش برای صعود به دور بعدی 52 ساله شود. این ناکامی در حالی رقم خورد که تیم ملی این بار بیشتر از همیشه به صعود نزدیک بود و این امید را داشت تا به مرحله نهایی صعود کند. پس از نتایج بامداد یکشنبه شامل پیروزی کرواسی، برتری کنگو و تساوی الجزایر و اتریش، فدراسیون فوتبال با انتشار یادداشتی کوتاه به حذف تیم ملی واکنش نشان داد. البته جملات آخر آن به شکلی است که به نظر پیش از …