بر اساس تحقیقات گسترده روزنامه نیویورکتایمز از مقامات پنتاگون و کنگره، ایالات متحده در جریان جنگ با ایران که از ۲۸ فوریه آغاز شده است، حجم عظیمی از پیشرفتهترین و گرانقیمتترین تسلیحات خود را مصرف کرده است. بر اساس این گزارش، آمریکا بیش از ۱۱۰۰ فروند موشک کروز دوربرد و رادارگریز از نوع JASSM-ER را که برای جنگ با چین ساخته شده بودند، به کار گرفته که این رقم تقریباً معادل کل موجودی انبار این موشکها بوده است. همچنین مصرف بیش از ۱۰۰۰ فروند موشک تاماهاوک که حدوداً ده برابر تولید سالانه این موشکهاست …