سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در تشریح جزئیات این پرونده گفت: در پی وقوع دو فقره آدمربایی در اواخر سال ۱۴۰۴، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. وی افزود: بررسیهای اولیه نشان داد اعضای این باند که از مجرمان سابقهدار بودند، با استفاده از سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، پژو پارس و پراید و پس از معرفی خود به عنوان مأمور، طعمههای خود را شناسایی و با تهدید سلاح گرم ربودهاند. متهمان سپس برای آزادی گروگانها از خانواده آنان درخواست مبالغ قابل توجهی میکردند. …