در حالی که گفته میشود «پشه آئدس» در بخشهای وسیعی از نوار شمالی و جنوبی کشور استقرار یافته، رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از ثبت ۸۶۸ مورد تب دنگی در سهماهه نخست امسال خبر داد و اعلام کرد که شمار مبتلایان در چابهار و کنارک نسبت به بهار سال گذشته بیش از چهار برابر و موارد بستری بیش از ۱۸ برابر افزایش یافته است. دکتر قباد مرادی درباره گسترش جهانی تب دنگی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴۰ کشور جهان موارد بیماری تب دنگی را گزارش کردهاند؛ این بیماری به یکی از مهمترین چالشهای بهداشت …