در راستای کاهش فشردگی برنامههای آموزشی و جلوگیری از تأخیر در فراغت از تحصیل دانشجویان، دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییراتی در تقویم آموزشی و شیوه برگزاری برخی آزمونها اعمال کرد. بر اساس برنامهریزی جدید، سه هفته به نیمسال تحصیلی افزوده شده و آزمونهای پایان ترم جاری به مردادماه منتقل شده است. همچنین دانشکدهها موظف شدهاند آزمونهای ناتمام نیمسال اول را طبق زمانبندی مشخص برگزار کنند تا روند آموزشی بدون وقفه ادامه یابد. در بخش دیگری از این تغییرات، بر اساس ابلاغیه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، شرط …