مهدی طارمی دقایقی پیش در میکسدزون سیاتل استادیوم حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. این آغاز یک سخنرانی طولانی و سپس پاسخ به سوالات خبرنگاران بود که با اظهارات خبرساز و اعتراض به وضعیت میزبانی امریکا از تیم ملی ایران همراه بود. این اظهارات را بدون کم و کاست بخوانید: اول از همه، چه احساسی درباره پایان دراماتیک بازی داشتید؟ متاسفانه من احساس ناراحتی میکنم اما ما امید داریم. انسان همیشه امید دارد و ما بعد از بازی در رختکن انرژی خوبی داشتیم. باید ببینیم چه خواهد شد، مشتاقانه منتظر بازیهای بعدی …