تیم ملی ایران که هفتمین دوره حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان را تجربه میکند، در حالی با سه امتیاز به کارش در گروه G این مسابقات پایان داد که پیشتر نیز موفق به گرفتن چنین امتیازی شده اما تفاوتی که این بار توسط شاگردان قلعه نویی رقم خورد، ترک بدون باخت اولین مرحله مسابقات بود. ملی پوشان ایران در هر سه بازی خود مقابل نیوزیلند، بلژیک و مصر مساوی کردند تا به عنوان یکی از بهترین تیمهای سوم گروهی شناخته شوند. البته آنها کمی هم بدشانس بودند چرا که در هر بازی یکبار دروازه حریفان را باز کردند اما …