سید عیسی ناصری پس از دیدار ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملتها، اظهار داشت: اگر بازی را دیده باشید، واقعا مسابقه زیبایی ارائه دادیم. در دو ست اول نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما در ادامه بچهها برگشتند و با تمام توان تلاش کردیم تا بازی را به سود خودمان تمام کنیم، هرچند در نهایت موفق نشدیم. وی با بیان اینکه در ست سوم تا پنجم احساس میکنم آن سرویسی را که از خودمان انتظار داشتیم را اجرا کردیم، تصریح کرد: تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم. فکر میکنم بازی تماشاگرپسندی بود، حتی اگر نتیجه به نفع …