مجید محبی روز یکشنبه اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان و در پی افزایش دمای هوا، ساعت کاری دستگاههای اجرایی، مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانکها، بیمهها و شهرداریها در روز یکشنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۵ با دو ساعت کاهش، ساعت ۱۱ به پایان میرسد. وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف برق، صرفهجویی در مصرف آب و کمک به پایداری خدمات زیرساختی در شرایط گرمای شدید اتخاذ شده است. مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دستگاههای عملیاتی و مراکز ارائه خدمات …