دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال شامگاه شنبه ۶ تیر با انجام ۹ بازی پیگیری شد که تیم از پیش صعود کرده به لیگ برتر نساجی موفق شد میزبان خود را شکست دهد. در مهم ترین بازی هفته هم تیم مس شهربابک موفق شد با گل لحظات پایانی محمدحسین باصری جواز حضور در لیگ برتر برای فصل آینده را به دست آورد. در سه هفته باقیمانده دو تیم سایپا، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و هوادار برای قرارگیری در رده سوم جدول و حضور در بازی پلی آف لیگ برتر با مس رفسنجان تلاش خواهند کرد. در انتهای جدول هم سقوط داماش گیلان به …