به گزارش اقتصادمعاصر؛ عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران، در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به ورود مدیریت شهری به سال پنجم فعالیت خود در یازدهم شهریورماه امسال، گفت: در این چهار سال تمام تلاش خود را برای خدمترسانی به شهروندان تهرانی انجام دادهایم و در ماههای پیش رو نیز پروژههای متعددی آماده بهرهبرداری هستند. وی افزود: در ماههای آتی شاهد افتتاحهای متعددی در حوزههای مختلف شهری خواهیم بود و امیدواریم با همراهی و همکاری مردم عزیز تهران، بتوانیم خبرهای خوب و امیدبخشی را به اطلاع شهروندان …