آرمان امروز : حمید بورد» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که در ترکیب هیأت مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران به سوئیس سفر کرده است، گفت که موضوع رفع تحریمهای نفتی و معافیتهای مرتبط، در جریان گفتوگوها پیگیری شد. حمید بورد مدیر عامل شرکت نفت ایران از اعضای هیات کشورمان در مذاکرات چهارجانبه صلح سوئیس طی گفتگویی [ ]