آرمان امروز : بهنام بخشی سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفتوگویی با اشاره به آغاز هفته مدیریت مصرف آب از ۲۵ خرداد ماه، اظهار داشت: هفته پایانی خردادماه با هدف ایجاد عزم عمومی برای اصلاح الگوی مصرف و افزایش آگاهی عمومی در آستانه فصل تابستان به عنوان هفته مدیریت مصرف آب نامگذاری [ ]