آرمان امروز : فرماندار هویزه گفت: رهاسازی آب از سد کرخه با هدف مدیریت بحران تنش آبی، تامین حقآبه تالاب هورالعظیم و حفظ معیشت بهرهبرداران منطقه آغاز شد. عباس پورعاطف، فرماندار هویزه، از رهاسازی ۵۰ میلیون مترمکعب آب از سد کرخه به منظور تامین بخشی از نیازهای آبی تالاب هورالعظیم و مناطق پاییندست حوضه کرخه [ ]