اتفاقاتی که اخیراً طی برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور در بابلسر رخ داد، کاملاً نشان دهنده بی برنامه بودن فدراسیون اتوموبیلرانی، عدم هماهنگی با اسپانسر و زننده بودن رفتار مسئولین کمیته آفرود با راننده ها بود. در ادامه به سراغ حواشی این مسابقه خواهیم رفت.