جمعه / ۱۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 8 August, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۲۸

تقویت اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثرتر با همکاران و مشتریان، دو رویکرد محوری روابط عمومی بانک

تقویت اطلاع‌رسانی و ارتباط مؤثرتر با همکاران و مشتریان، دو رویکرد محوری روابط عمومی بانک
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ابراز داشت: رویکرد روابط عمومی در این بانک به صورت همزمان در دو حوزه درون سازمانی و برون سازمانی تعاملی و اثربخش با هدف تقویت اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباطی مؤثر با مخاطبان تعریف شده است. به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، شهریار صابری ضمن