دوشنبه / ۳۰ تیر / ۱۴۰۴ - 21 July, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۰۳

تولد یک تحول؛ منشور تحول روابط عمومی ایران تدوین شد

تولد یک تحول؛ منشور تحول روابط عمومی ایران تدوین شد
روح اله عبدالعلی زاده – تبریز؛ منشور تحول روابط عمومی ایران با هدف ایجاد تحول بنیادین در روابط عمومی و ارتقای جایگاه آن در سازمان‌ها و جامعه، توسط  اساتید و متخصصان روابط عمومی کشور تدوین و منتشر شد.  این منشور که شامل ۹ ماده است، چارچوبی جامع برای ارتقای عملکرد، اثربخشی و مدیریت نظام ارتباطات