جمعه / ۳ مرداد / ۱۴۰۴ - 25 July, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۹/۱۷

سنجش سالانه رضایت از کیفیت خدمات ارائه‌شده به سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه

سنجش سالانه رضایت از کیفیت خدمات ارائه‌شده به سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه
رئیس تحقیقات و مطالعات راهبردی سرمایه انسانی فولاد مبارکه از انجام سنجش سالانه رضایت از کیفیت خدمات ارائه‌شده به سرمایه انسانی شرکت فولاد مبارکه خبر داد. محمد حسینی، با تأکید بر اینکه «مشتریان» رمز بقا و ماندگاری سازمان‌ها محسوب می‌شوند و «مشتریان داخلی» به‌مراتب با تأثیر مستقیم بر کیفیت و کمیت محصولات و خدمات، نقش