یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۳۰

روابط عمومی توسعه‌گرا در صنعت پتروشیمی: از روایت تا حکمرانی

روابط عمومی توسعه‌گرا در صنعت پتروشیمی: از روایت تا حکمرانی
محمد امین عباس‌زاده؛ کارشناس صنعت پتروشیمی در دورانی که صنایع راهبردی بیش از هر زمان دیگری با فشارهای چندجانبه از سوی اقتصاد جهانی، تحولات فناورانه، الزامات زیست‌محیطی و افکار عمومی مواجه‌اند، نقش روابط عمومی از یک کارکرد تبلیغاتی صرف فراتر رفته و به بخشی از زیرساخت‌های حکمرانی صنعتی تبدیل شده است. صنعت پتروشیمی ایران نیز