آیین آغاز اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در سراسر استان هرمزگان، امروز (7 تیرماه) با حضور استاندار هرمزگان، مدیران عامل سازمانهای مناطق آزاد قشم و کیش و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. به گزارش عصر اقتصاد، این مراسم به میزبانی جزیره کیش برگزار شد و همزمان در قشم نیز