رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از تدوین برنامههای اتاق ایران برای دوران پساجنگ خبر داد و گفت: برنامه اتاق ایران برای دوره بازسازی، به زودی به روسای قوای سه گانه ارائه خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران آنلاین، صمد حسنزاده، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران روز یکشنبه