در مقابل خودروهای شاسیبلند لوکس و پرطرفدار، پاجرو اولوشن با ژن مسابقات رالی داکار و پیشینه پرافتخار خود قد علم میکند. این خرگوش تند و تیز ژاپنی در فاصله سال های 1984 تا 2007 روی خط تولید بوده و در بخش پیشرانه میزبان تپنده 6 سیلندر 24 سوپاپ 3.5 لیتری بود که باید آن را به 275 اسب بخار خروجی ترجمه کنیم. این پاجرو 1975 کیلوگرمی فقط با جعبه دنده 5 سرعته دستی ارائه شد. زیربندی و سامانه تمام چرخ محرک اولوشن همچنان یکی از بهترین های کلاس رالی رِید در جهان است. در قسمت ستون آخر و سقف پاجرو اولوشن بخشی …