چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 سایت عصرایران / ۴۵ ساعت قبل

استراتژی‌های رشد و توسعه کسب‌وکارهای درمانی و سلامتی: از جذب مراجعین تا گسترش بازار

استراتژی‌های رشد و توسعه کسب‌وکارهای درمانی و سلامتی: از جذب مراجعین تا گسترش بازار
بسیاری از کارآفرینان که به مرحله‌ای از موفقیت رسیده‌اند، به اشتباه تصور می‌کنند که با افزودن محصولات جدید یا گسترش بیش از حد در بخش‌های مختلف، می‌توانند مشکلات را حل کنند. اما واقعیت این است که گاهی مشکل اصلی در خود کسب‌وکار نیست، بلکه در استراتژی بازاریابی و جذب مراجعین است.