شنبه / ۲۱ تیر / ۱۴۰۴ - 12 July, 2025
 سایت عصرایران / ۱۴۰۴/۰۳/۰۶

پدیده باج‌گیری رسانه‌ای در دوره پهلوی دوم

پدیده باج‌گیری رسانه‌ای در دوره پهلوی دوم
بنا به اسناد منتشرشده در کتاب مطبوعات و سازمان امنیت (مرکز بررسی اسناد تاریخی، ۱۳۸۴)، ساواک از رسانه‌ها برای کنترل فضای عمومی بهره می‌برد و در مواردی، رسانه‌هایی که با آن‌ها همکاری می‌کردند، در قبال این همکاری مصونیت‌هایی دریافت می‌کردند که زمینه‌ساز فساد رسانه‌ای می‌شد.