دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت عصرایران / ۱ ساعت قبل

چرا به این منطقه از جهان خاورمیانه می‌گویند

 چرا به این منطقه از جهان خاورمیانه می‌گویند
اصطلاح خاورمیانه یک نام جغرافیایی و سیاسی است که از نگاه کشور‌های اروپایی شکل گرفت و به منطقه‌ای میان اروپا، آسیا و آفریقا اشاره دارد.