چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 سایت عصر خبر / ۲ ساعت قبل

 شستا ملک شخصی نیست؛ چرا کسی پاسخگوی زیان سرمایه کارگران و بازنشستگان نیست؟

  شستا ملک شخصی نیست؛ چرا کسی پاسخگوی زیان سرمایه کارگران و بازنشستگان نیست؟
ابهام بزرگ‌تر، در سکوت نهادهای مسئول است. مجلس، دولت و نهادهای نظارتی چرا واکنش قاطعی نشان نمی‌دهند؟ آیا قرار است فقط نظاره‌گر باشند تا این زیان‌ها عمیق‌تر شود؟