ضرورت تفاهم با وزارت نیرو برای خارج شدن سایتهای ارتباطی از اولویت قطع برق
وزیر ارتباطات با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی انتظار طبیعی مردم، حاکمیت و اپراتورها است، تصریح کرد: «حمایت از برنامههای توسعهای و متناسبسازی تنها زمانی انجام میشود که به بهبود کیفیت خدمات ارتباطی منجر شود.»