شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت آوش / ۶ ساعت قبل

علت افزایش مصرف مواد در میان دانشجویان پزشکی چیست؟

 علت افزایش مصرف مواد در میان دانشجویان پزشکی چیست؟
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بااشاره به فشارهای روانی و اجتماعی بر دانشجویان به‌ویژه دانشجویان علوم پزشکی، سه عامل اصلی افزایش گرایش به مصرف مواد در میان این دانشجویان را «استرس شدید تحصیلی»، «دوری از خانواده و زندگی خوابگاهی» و «فشار همسالان» عنوان کرد.