جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت آوش / ۱ ساعت قبل

واکنش تهران به بیانیه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس

 واکنش تهران به بیانیه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، مواضع مندرج در بیانیه مشترک وزیر امور خارجه آمریکا و وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس -مورخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶- را مداخله‌جویانه، غیرمسئولانه و تحریک‌آمیز دانست و نسبت به ادامه رفتارهای ستیزه‌جویانه و مداخله‌جویانه در منطقه هشدار داد.