ضرورت توسعه همکاریهای دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی در حوزه انرژی
محسن پاکنژاد وزیر نفت در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاریهای دوجانبه تاکید کرد.