رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق بوشهر گفت: با پایان جنگ، دولت امارات آمادگی و موافقت خود را برای پذیرش مجدد لنجهای تجاری اعلام کرده است و انتظار میرود با فعال شدن دوباره بنادر امارات، روند تجارت و بازرگانی دریایی استان بوشهر به تدریج به شرایط عادی بازگردد.