یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت آوش / ۱۴۰۵/۰۳/۱۸

جنجال تازه خواهران منصوریان با حمله به فدراسیون ووشو؛ خودزنی با چاقو!

 جنجال تازه خواهران منصوریان با حمله به فدراسیون ووشو؛ خودزنی با چاقو!
«الهه منصوریان با چاقوی میوه‌خوری در اتاق ریاست فدراسیون خودزنی کرد و با حمله به خودش سعی کرد تقصیر ضرب و شتم را به گردن رئیس فدراسیون بیاندازد. او به دبیرکل کمیته ملی المپیک هم توهین کرد.»