اما تیم امیر هیچیک از این سه بازی را نبرد. ایران در بخش قابل توجهی از بازیهای مرحله گروهی در حال دفاع صرف بود و شگفتانگیز این که حتی با همین سه امتیاز هم از شانس زیادی برای صعود به عنوان یکی از تیمهای برتر سوم برخوردار است، اما امیر هنوز شکایت دارد. عجب!