یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت برترینها / ۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خروج اولین آمریکایی مبتلا به هانتاویروس از قرنطینه

 خروج اولین آمریکایی مبتلا به هانتاویروس از قرنطینه
مقام‌های بهداشتی آمریکا اعلام کردند نخستین و تنها شهروند آمریکایی پس از دریافت نتیجه منفی، ار قرنطینه خارج شد.