دوشنبه / ۲۸ مهر / ۱۴۰۴ - 20 October, 2025
 خبرگزاری برنا / ۴ ساعت قبل

نقش الگوریتم‌ها و روانشناسی در ترغیب به خرید‌های غیرحضوری

نقش الگوریتم‌ها و روانشناسی در ترغیب به خرید‌های غیرحضوری
برنا - گروه اجتماعی: خرید کردن اصلی‌ترین عملی است که هرکس برای رفع نیازهایش انجام می‌دهد. از خرید‌های روزمره و ساده مثل مواد غذایی تا لباس و کالا‌های اساسی. اما مرز باریکی بین خرید‌های ضروری و غیر ضروری وجود دارد که در خیلی از موارد به سادگی شکسته می‌شود.