برنا- گروه استانها: فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در سال جاری بالغ بر ۱ میلیون نفر از اتباع غیرمجاز از کشور خارج شدند که نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است؛ همچنین حدود ۵۰۰ هزار نفر نیز به صورت مجاز در داخل کشور بودند که از کشور خارج شدند.