اعتماد مردمی به مراکز ارتباطی ۱۲۲، سرمایه بی بدیل شرکتهای آب و فاضلاب است
در حاشیه برگزاری کارگاه اقتصاد رفتاری از سلسله دورههای علوم رفتاری که در شرکت آب و فاضلاب استان البرز برگزار شد، دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اعتماد مردمی به مراکز ۱۲۲، سرمایه بی بدیل شرکتهای آب و فاضلاب است که میتواند باعث توسعه، موفقیت و پیشرفت صنعت آب گردد، لیکن مانند هر سرمایهای نیازمند حفظ، نگهداری مناسب و رسیدگی است.