پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 سایت بورس نیوز / ۱۴۰۴/۰۱/۲۷

ضرورت ارتقا فرهنگ سازمانی مبتنی بر مشتری مداری در بیمه ایران 

ضرورت ارتقا فرهنگ سازمانی مبتنی بر مشتری مداری در بیمه ایران 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: ارائه خدمات بی‌نظیر به مردم و رضایت مشتری از عوامل کلیدی در پیشرفت و موفقیت هر شرکتی به شمار می‌رود؛ در همین راستا نهادینه‌سازی فرهنگ مشتری مداری در ساختار سازمانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.