اصغر قندچیها را حذف کردیم تا افتضاح سایپا دیزل را به بار بیاوریم؟
از تولید ۹۰ درصدی کامیونهای ماک آمریکایی قبل از انقلاب، به تولید ۱۰ درصدی کامیونتهای چینی، آن هم ۵۰ سال پس از انقلاب رسیدهایم. از مدیرعاملی اصغر قندچیها در زمان طاغوت، به عضویت مداحان در هیات مدیره شرکتهای خودروسازی رسیدهایم. اگر اسم این پیشرفت نیست، پس چیست؟ روزی اصغر قندچی، مدیر عامل ایران کاوه به عنوان یک ایرانی، آنقدر مهم شده بود که برای ثبت سفارش در آمریکا، فاصله فرودگاه تا کارخانه را با هلیکوپتر میرفت و امروز همان شرکت به علت مسدود بودن حسابهایش، حتی توان ثبت سفارش محصولات بیکیفیت …