بازار لوازم خانگی درگیر رکود عمیقی شده است؛ به گونهای که بسیاری از مشتریان به جای خرید محصولات جدید ترجیح میدهند لوازم خانگی قدیمی خود را تعمیر کنند. شاخص مدیران خرید (شامخ) خرداد ۱۴۰۴ در گروه ماشینسازی و لوازم خانگی نشاندهنده رکود عمیق در این بخش از صنعت کشور است. طبق آمار منتشر شده، شامخ این گروه به عدد ۳۴.۵ رسید که حاکی از وضعیت رکودی شدید در فعالیتهای صنعتی است. شاخص میزان تولید محصولات به ۲۸.۴، میزان سفارشات جدید به ۲۸.۰ و میزان استخدام نیروی انسانی به ۳۳.۴ کاهش یافته است؛ ارقامی که نمایانگر …