دبیر انجمن کشتیرانی با بیان اینکه در ۱۵ سال گذشته بخش زیادی از خدمات بینالمللی کشتیرانی نظیر بیمه P I را نداشتیم و مشکل چندانی رخ نداد، گفت: ما شرکتهای بسیار بزرگ کشتیرانی، هواپیمایی و نفتکش داریم و طبیعی است که هر چه سیبل بزرگتر باشد، در مسیر اصابت هدف قرار میگیرد، ولی اگر شرکتها کوچکسایز باشند قابلیت لازم برای تغییر سریع ماهیت در شرایط خاص را پیدا میکنند. مسعود پلمه، دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در ارزیابی میزان اثرگذاری مکانیسم ماشه بر صنعت کشتیرانی ایران بیان کرد: این مکانیسم، درواقع …