جایگزینی برندهای مصری با برندهای حامی رژیم صهیونیستی
کارزارهای تحریم در مصر، سود شرکتهای بزرگ حامی اسرائیل را به شدت کاهش داده و باعث رشد چشمگیر نشانهای داخلی مصر شده است. این جنبش که پس از جنگ غزه تقویت شد، رفتار مصرفکنندگان را تغییر داده و فشار اقتصادی مردمی را به ابزاری قدرتمند علیه این شرکتها تبدیل کرده است. طوفان تحریم، معادلات را برای شرکت «آمریکانا»، بزرگترین کاروَر رستورانهای زنجیرهای در غرب آسیا و شمال آفریقا، به هم ریخته است. این شرکت پس از آنکه سود خالصش در سال ۲۰۲۴ با افتی ۴۰ درصدی به ۱۵۹ میلیون دلار رسید، اکنون در حال برنامهریزی …