دوشنبه / ۲۲ بهمن / ۱۴۰۳ - 10 February, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۳/۱۰/۱۶

کاهش 18 درصدی شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه 195 | سیتنا

کاهش 18 درصدی شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه 195 | سیتنا
معاون اداره‌کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: بر اساس گزارش مقایسه‌ای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت 195 در 9 ماهه سال جاری نسبت به 9 ماهه اول سال 1402، سهم 53/72 درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به 46/85 درصد رسیده است.