یکشنبه / ۱۶ دی / ۱۴۰۳ - 5 January, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۳/۰۸/۱۵

سهم هزینه‌ های بازاریابی برای اینفلوئنسرهای بزرگ چقدر است؟ | سیتنا

سهم هزینه‌ های بازاریابی برای اینفلوئنسرهای بزرگ چقدر است؟ | سیتنا
از سال ۲۰۲۱ سهم هزینه‌ های بازاریابی برای اینفلوئنسرهای بزرگ با بیش از ۱۰۰ هزار فالوور، از ۴۷ درصد به ۳۰ درصد کاهش یافته، در حالی که سهم افرادی با کمتر از ۲۰ هزار دنبال‌ کننده، از ۲۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته ‌است.