پنجشنبه / ۱۸ بهمن / ۱۴۰۳ - 6 February, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۳/۰۶/۱۵

بررسی کسب‌ و کارهای ایرانی بر اساس آگاهی و محبوبیت | سیتنا

بررسی کسب‌ و کارهای ایرانی بر اساس آگاهی و محبوبیت | سیتنا
طبق بررسی ها، کسب‌ و کارهایی که خدمات آنها به صورت کالا یا تعامل با واسطه با کاربران انجام می‌ شود، اغلب با واکنش‌ های منفی و انتقادی بیشتری مواجه‌ اند و از طرف دیگر، کسب‌ و کارهایی که ارتباط بی‌ واسطه‌ تری با کاربران دارند، با احساسات مثبت‌ تر و محبوبیت بیشتری روبه رو هستند.