اجرای طرح جامع بازنگری در دفاتر امور مشتریان شرکت مخابرات ایران | سیتنا
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: در راستای طرح جامع بازنگری در دفاتر امور مشتریان شرکت مخابرات، توسعه دفاتر جدید در قالب طرح ساماندهی دفاتر فروش در سال جاری به مرحله اجرا خواهد رسید، همچنین تعداد زیادی از دفاتر پیشخوان در سطح کشور توسط بخش خصوصی راهاندازی شدهاند که این دفاتر باید از لحاظ عملکرد و جذب مشتری بهینهسازی شوند، لذا به دنبال استفاده از ظرفیتهای این دفاتر و ارائه خدمات بیشتر هستیم.